Suklestėjus socialinei žiniasklaidai, influenceriai tapo labai svarbūs skatinant prekės ženklo žinomumą ir pardavimus. Prabangos prekių ženklai naudojasi šia įtaka bendradarbiaudami su tinklaraštininkais ir vlogeriais kuriant specialių leidimų gaminius arba kuriant naujus kvapus. Daugelis šiuolaikinių prabangių kvepalų lyderių iš naujo perkuria klasikinius kvapus. Pavyzdžiui, "Versace" pristatė drąsų naują "Black" aromatą, kuris skiriasi nuo tradicinių žalių ir mėlynų natų. Arba "Chanel", kuri neseniai išleido pirmąjį lauko kvapą – "Bleu de Chanel", o ne gėlių ar vaisių aromatą. Netgi "Dior", garsėjanti savo moteriškais kvepalais, su naująja "Dior Wood" kolekcija pasuko grunge keliu. AmourD’evil – kokybė ir greitas pristatymas.

Versace

CosmeticsŠis kultinis italų prekės ženklas savo veiklą pradėjo septintajame dešimtmetyje kaip aukščiausios klasės vyriškų drabužių prekės ženklas. Tik 1988 m. "Versace" išleido pirmuosius kvepalus moterims – gėlių ir vaisių aromatą "Lovely". Šiandien svarbiausi "Versace Fragrances" aromatai yra šie: rytietiški-dvasiniai kvepalai "Eros", vyriški medžio-smėlio aromatai "L'Homme" ir naujausias aromatas "Black" – drąsus ir sodrus rytietiškas gėlių aromatas. Kvapo "Black" pagrindą sudaro gurmaniškos pačiuliai, šokolado ir vanilės natos, taip pat neįprasti ingredientai, pavyzdžiui, tonka pupelės ir gintaras. Kvapas "Black" sukurtas taip, kad juo galima kvepintis visą sezoną, tačiau jis ypač patrauklus žiemą ir rudenį, kai norisi tekstūros ir šilumos. Prabangūs kvepalai moterims ir specialisto patarimai.

Guerlain

Išgarsėjęs savo kvepalais "Jicky", pirmą kartą išleistais 1889 m., "Guerlain" užsitarnavo elegantiško prekės ženklo, kurio specializacija – laikui nepavaldūs aromatai, reputaciją. Garsiausi "Guerlain" aromatai moterims yra gėlių aromatai "L'Heure Bleue" ir "Moulin Rouge" bei rytietiškas "Shalimar", kuris pirmą kartą buvo išleistas 1925 m. ir yra ilgiausiai pasaulyje kvepiantis aromatas. Žymiausi "Guerlain" vyrams skirti kvapai: gaivus, vandens aromatas "Terracotta" arba aštrus, rytietiškas aromatas "L'Instant pour Homme", kuris pirmą kartą buvo išleistas 2008 metais.

Chanel Ikonišką susikertantį "CC" logotipą turintis "Chanel" laikomas vienu prestižiškiausių dizainerių prekių ženklų pasaulyje, ypač mados srityje. Garsiausi "Chanel" kvepalai yra "No. 5", kuriuos 1920 m. sukūrė įkūrėja Coco Chanel, kai palaikė santykius su rusų diplomatu. Legenda byloja, kad jiems abiem buvo padovanotas pusiau perpjautas kokosas, o subtilus, saldus riešuto kvapas įkvėpė Chanel sukurti kvapą, kuris išliktų daug ilgiau nei kelias dienas – kvapą, tapusį nesenstančia klasika. Kiti "Chanel" kvepalai: "Coco" – gėlių ir prieskonių aromatas, pirmą kartą pristatytas 1992 m., ir "Coco Mademoiselle" – lengvesnė, švelnesnė originalo versija. Naujesni, gaivesni "Chanel" kvapai: "Bleu de Chanel" – unisex aromatas, skirtas vandenyno pojūčiui priminti, ir "Égoïste" – gamtos įkvėptas medienos aromatas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *