6 patarimai, kaip sukurti sėkmingą LMS kūrimo strategiją

Žinokite naudotojų ir suinteresuotųjų šalių poreikius

LMSViskas prasideda nuo naudotojų poreikių supratimo. Kas yra jūsų naudotojai ir kokie yra jų reikalavimai? Kokie jų skauduliai, susiję su mokymu ir dokumentacija? Kur jie gauna informaciją? Kokius įrenginius jie mieliau naudoja? Kokie turinio formatai veikia geriausiai? Galiausiai jūsų strategija turėtų atitikti naudotojų ir suinteresuotųjų šalių poreikius, o ne atvirkščiai. Jei įmanoma, atlikite naudotojų tyrimus, kad nustatytumėte poreikius ir skausmo taškus. Atlikite apklausas, interviu ir (arba) tinkamumo naudoti bandymus ir įsitikinkite, kad į juos įtraukti įvairūs naudotojai. Taip galėsite suprasti naudotojų poreikius ir sukurti juos atitinkantį sprendimą.

Peržiūrėkite esamus procesus

Norėdami nustatyti, kokioje padėtyje esate šiandien, atidžiai peržvelkite esamus procesus. Kaip kuriama ir valdoma mokymo medžiaga ir kaip vykdomi mokymai? Kokios technologijos naudojamos ir kokia yra jūsų mokymo duomenų būklė? Peržiūrėję procesus, nustatysite galimybes, kaip patobulinti LMS diegimą ir pakelti visos organizacijos produktyvumą. Taip pat sužinosite, kur reikia keisti strategiją.

Apibrėžkite savo organizacijos mokymosi tikslus

Kad įsitikintumėte, jog jūsų LMS diegimas suderintas su organizacijos tikslais ir uždaviniais, pirmiausia turite juos apibrėžti. Pradėkite nuo organizacijos vizijos ir misijos, tada nustatykite pagrindinius veiklos rodiklius (KPI), kurie atspindi organizacijos tikslus. Mokymosi tikslai paprastai būna susiję su darbuotojų įsitraukimo ir produktyvumo didinimu. Priklausomai nuo jūsų pramonės šakos ar organizacijos tipo, galite norėti padidinti darbuotojų išlaikymą, įdarbinimo laiką arba klientų pasitenkinimą. Šie tikslai padės nustatyti, kokio tipo LMS jums tinka, taip pat kokios funkcijos jums reikalingos. Tai taip pat yra galimybė į procesą įtraukti visas suinteresuotąsias šalis, nes jų indėlis padės užtikrinti suderinamumą su organizacijos tikslais.

Apskaičiuokite kūrimo ir integravimo išlaidas

Su LMS diegimu susijusios išlaidos gali skirtis priklausomai nuo jūsų reikalavimų, tačiau paprastai jos skirstomos į tris kategorijas: kūrimo ir diegimo išlaidos, nuolatinės priežiūros išlaidos ir integravimo išlaidos. Kokią LMS planuojate įdiegti ir ką ji turi atlikti? Kokie yra jūsų techniniai reikalavimai? Ar turite reikiamą infrastruktūrą? Kokių įgūdžių jums ir jūsų komandos nariams reikia sprendimui sukurti? Būtinai atsižvelkite į visas išlaidas, nes jos turės įtakos jūsų LMS diegimo tvarkaraščiui ir biudžetui. Taip pat galite apsvarstyti LMS kaip paslaugą (LaaS) – tokiu atveju turėsite mokėti mėnesinį mokestį.

Planuokite būsimus reikalavimus

Kaip minėta, jūsų LMS strategijoje turėtų būti atsižvelgta į būsimus reikalavimus. Įsitikinkite, kad jūsų LMS galima lengvai atnaujinti, nes jūsų verslas laikui bėgant auga ir keičiasi. Labai svarbu planuoti augimą ir pokyčius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *