Kiekvienas kompiuterinis žaidimas, toks kaip šie https://www.tarasgames.lt/ps4-zaidimai ar kiti, reikalauja labai daug kruopštaus darbo ir technologinių sprendimų. Klaidinga būtų galvoti, kad žmogus vienas galėtų padaryti pats kompiuterinį žaidimą. Primityviuosius kompiuterinius žaidimus galima kurti jau mokantis programuoti, tai bus kaip logikos uždavinys ir programavimo praktika. Tačiau sudėtingi žaidimai su daug lygių ir įspūdinga grafika, tokie, kokius mes mėgstame žaisti – jie yra kitokie, ir jie reikalauja be galo daug išteklių. Tad pažvelkime, kokie paprastai profesionalai dirba prie kompiuterinių žaidimų kūrimo.

Istorijos kūrėjai

Taras žaidimaiVisi ps3 zaidimai turi tam tikrą naratyvą, pasakojimą. Netgi kartais ginčijasi filmų mėgėjai ir žaidimų mėgėjai, kas geriau. Filmų mėgėjai sako, kad tu gali išgyventi visą kažkieno istoriją, tiesiog stebėdamas ekraną. O žaidimų fanai argumentuoja, kad dar geriau tą istoriją išgyventi, kuomet prie jos prisidedi ir interaktyviai dalyvauji, pats kažkiek nulemi jos kelią. Iš tiesų, žaidimai žaidimams nelygu, tačiau tikrai yra tokių žaidimų, kurie paprasčiausiai neatrodo turintys gilią istoriją. Net ir tuo atveju, vis tiek yra scenarijaus rašytojo darbas, kuriame atsispindi, kas įvyks vienu ar kitu atveju, kur bus intriga, dėl ko žmogus norės žaisti tą žaidimą. Istorijos gylis ir platybės labiausiai, aišku, atsispindi dideliuose žaidimuose, kuriuose istorijos kūrėjai būna padirbėję iš peties. Netgi tam tikra kategorija žaidimų vadinama "story telling" žaidimais, kur veikėjo tikslas būna eiti per tam tikrus pasaulius, ieškoti kažko, kaskart sutikti kitus personažus, su jais kalbėtis. Visiems šiems dalykams kiekviename žaidime reikalingas karkasas ir jį kuria scenarijaus kūrėjas. Ne teatro dramaturgas, o žaidimų specifiką išmanantis rašytojas.

Personažų kūrėjai

Patvirtinus siužetą yra plėtojamas personažų kūrimas. Čia dirba ir scenarijaus vystytojai, ir piešėjai, kuriantys šių personažų dizainą žaidimui. Tai labai svarbi dalis, be kurios neišsiverstų niekas. Tačiau personažai vis tiek yra sukuriami ir jie yra labai svarbūs.

Žaidimo kūrimo etapas

Iliustratoriai ir animatoriai pasiskirstę darbus kuria grafiką. Tai be galo ilgas procesas, kurį suvaldyti nėra lengva, čia dirba labai daug žmonių, tą daro kruopščiai ir atsidėję, daug valandų per dieną.

Programuotojai visa tai sujungia, testuoja, kad nebūtų klaidų, padaro, kad viskas iš tiesų veiktų.

Garso režisieriai kuria ir redaguoja, pritaiko garsus, kurie reaguoja vėliau žaidime į žaidėjo veiksmus.

Visa vadybos, reklamos, marketingo komanda galiausiai žaidimą turi parduoti, išstumti į rinką ir pan.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *