Mobilaus telefono pirkimas daugeliui žmonių yra svarbus sprendimas, nes tai nėra pigus pirkinys. Visi pirkėjai nori, kad telefonas kuo ilgiau puikiai veiktų, tačiau pasitaiko įvairių gedimų. Nuo to galima apsisaugoti, jeigu pasirenkamas telefono garantijos pratęsimas. Žinoma, tokia garantija neapsaugo nuo gedimų, bet sugedus telefonui nereikia rūpintis dėl remonto išlaidų. Ką reikia apie tai žinoti ir, kaip pratęsti garantiją?

Garantinis įrenginysŠiuo metu garantijos pratęsimas tampa vis populiaresnis. Ne visi pirkėjai žino apie šią galimybę, todėl gali praversti svarbiausia informacija apie tai. Toks garantijos pratęsimas pasirenkamas papildomai. Ši paslauga mokama ir kaina priklauso nuo to, kur yra perkamas telefonas ir, kokia yra telefono kaina. Visiems naujiems mobiliesiems telefonams yra suteikiama dviejų metų gamintojo garantija, o papildoma garantija pasirenkama praėjus tiems dviems metams. Priklausomai nuo pardavėjo ir garantinio bendrovės, galima rinktis dažniausiai iki penkių metų papildomą apsaugą nuo gedimų. Išsamią informaciją apie tai galima sužinoti tiek pas pardavėjus, kurie teikia šią paslaugą, tiek ir papildomos garantijos bendrovėse. Beje, reikia perspėti, kad ne visose parduotuvėse galima rasti šią puikią paslaugą. Jeigu nerandate pas pardavėjus tokios galimybės, tai reikia savarankiškai paieškoti bendrovių, kurios teikia šias paslaugas.

Ne visi pirkėjai supranta, kuo jiems yra naudingas telefono garantijos pratęsimas. Pirmiausia nauda yra finansinė, nes praėjus gamintojo garantiniam laikotarpiui, vėliau išlaidų gedimo atveju, nereikės rūpintis patiems. Taip pat tai ir ramybė, nes galima bus nustoti nerimauti dėl gedimų ir finansinių išlaidų. Taigi, tai tikrai naudinga daugeliui pirkėjų.

Jeigu nežinote kaip pratęsti garantiją, tai galima pasidomėti pas pardavėjus. Jeigu perkate internetu, tai bus iš karto galimybė rinktis, kiek metų papildomai norite rinktis garantiją. Žinoma, tai bus, jei internetinė parduotuvė teikia šią paslaugą. Fizinėse parduotuvėse būna prie kainos parašyta ir papildoma informacija apie galimybę rinktis tokią garantiją. Jeigu nerandate, tai visuomet galite pasiteirauti pas pardavėjus. Pratęsti garantiją labai paprasta, tik reikėtų sužinoti kainas bei pasirinkti norimą laikotarpį. Gerai būtų surasti tinkamą jums mobiliojo telefono modelį ir palyginti kainas pas skirtingus pardavėjus bei tą patį padaryti su papildomos garantijos kainomis ir laikotarpiu. Tai padės jums surasti labiausiai tinkamą pasiūlymą, nes kartais jie skiriasi arba telefonų kainomis, arba papildomos garantijos kainomis. Jums reikės skaičiuoti bendrą sumą ir tuomet jau lyginti skirtingus pardavėjų pasiūlymus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *