Daržovių patiekalaiProgresyvesniuose miestuose dabar daržovių patiekalai – pagrindinis dalykas, kurį žmonės nori valgyti. Taip klostosi dėl keleto populiarėjančių įsitikinimų ir dėl kelių kitų dalykų. Taigi, kaip yra su daržovių patiekalais, kodėl jie tokie populiarūs? Ir kokius juos verta rinktis?

Veganizmas plinta dėl humaniškų idėjų

Pirmoji priežastis, dėl kurios vegetarinė mityba ir daržovių patiekalai taip populiarėja – tai humanistinis požiūris. Gyvūnai yra veisiami tam, kad kankinančiai gyventų, o tuomet būtų nužudomi ir suvalgomi. Jie neturi jokios pasirinkimo, jie neturi jokios laisvės ir gyvenimo laimės. O juk gyvybė yra stebuklas. Tai suprasdami sąmoningi žmonės atsisako mėsos ir visokių gyvulinės kilmės produktų, įskaitant ir avalynę bei drabužius. Galbūt daug kam atsisakyti mėsos atrodo sunku. Sudėtinga tai atrodo ir tiems, kas tą padaro, tačiau jie susidėlioja prioritetus ir gyvybė jiems atrodo brangesnė negu mūsų laikini ir įprasti malonumai valgant mėsą ir gyvulinius produktus.

Daktaro Furmano ideologija: valgyk, kad gyventum

Dar viena judėjimo priežastis: tai įrodymai, kad žmogui nėra sveika valgyti gyvulinės kilmės maistą. Pats svarbiausias tokios srovės mokslininkas ir varovas – daktaras Furmanas, įsteigęs judėjimą "Valgyk, kad gyventum". Jis pateikia begales įrodymų, kurie leidžia suvokti, kaip iš tiesų mėsa mums kenkia. Kaip ir netinkamas vegetariška maistas. Jis skatina valgyti neapdirbtas daržoves, vaisius, riešutus, pupeles, visiškai atsisakyti mėsos, duonos, krakmolinių ir miltų patiekalų, perdirbto maisto, skonio stiprikliais pagardinto maisto ir pan. Tik tokiu būdu mes išvengsime mūsų kartai ir erai priskiriamų didžiausių ligų, galėsime gyventi iš tiesų kur kas sveikiau.

Kaip pereiti į vegetarišką mitybą?

Jeigu nutarsite tapti vegetarais ir veganais, tą daryti jus privers kažkurios iš ideologijų. Tačiau tą daryti vis tiek reikės pamažu, atsargiai. Pirmiausia reikia susipažinti su mitybos principais apskritai: suvokti, kokių medžiagų, kiek ir kada jums reikia. Tuomet galėsite imti rašytis, ką kada valgote. Turite užtikrinti pakankamą baltymų, angliavandenių, riebalų kiekį savo racione. Jeigu to nepadarysite, paskui nusilpsite. Svarbu valgyti riešutus, špinatus, burokėlius – ten yra medžiagų, kurių kitur nerasite, ir kurios labai svarbios. Verta skirti tam daugiau dėmesio ir taip pat nuolatos darytis kraujo tyrimus, stebėti savo sveikatą iš esmės. Tuomet sužinosite, kokių medžiagų jums pakanka, kokių galbūt ir per daug. Taip atitinkamai pakeisite gyvulinę mitybą augaline ir jausitės galbūt sveikiau nei bet kada anksčiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *