Kad ir ką reklamuotumėte, jeigu yra poreikis kurti fiziškai paliečiamą, popierinę, kartoninę reklamą, tuomet kaseciu pildymas Kaune ar Vilniuje jums turėtų būti aktualus. Mat tik patys spausdindami reklamą, iš tiesų galėsite sutaupyti. Vengiate daryti darbus, kurių nemokate, nes manote, kad reikia samdyti profesionalus? Tai tiesa, tačiau taip pat jums reikia ir imtis kai kuriuos pabrangintus dalykus daryti patiems. Pirmiausia – tai spausdinimas.

Spausdinkite patys: bus pigiau

Tik pagalvokite, jeigu jums reikia atsispausdinti 100 lankstinukų, telpančių A4 formato lape, namuose jums kainuos tik kaseciu pildymas ir popierius. Jei reikia 1000 ar daugiau – suprantama, kaina su profesionaliomis paslaugomis spausdinimo biure skirsis ženkliai.

Investuokite į gražų maketą, dizainą

Naujos kasetės spausdintuvamsTaigi, pirmas dalykas, kur iš tisų jau galėsite ieškoti profesionalių ir brangesnių paslaugų – tai dizaineriai ir iliustratoriai. Jeigu kažką ir reikia padaryti – tai investuoti į maketą. Čia kaip tik ir yra vieta, kur apsigauna taupūs žmonės. Spausdina brangiais kaštais biuruose, o ne pildo kasetes ir spausdina namie, o dizaineriui pataupo. Raskite gerą dizainerį ir jis jums sukurs puikų maketą. Jūs tikrai nesuvokiate, kaip jį sukurti, nežinote, kas yra grafinių elementų patrauklus išdėstymas, kompozicijos taisyklės ir šriftai. To nežinodami, sukursite vaizdą, į kurį nebus malonu žiūrėti, tačiau suprasite, kad žmonės jums skambina, siekia jūsų paslaugų, jumis domisi, būtent todėl, kad tas maketas parodė gerą vaizdą.

Investuokite į taisyklingą tekstą

Kitas kais badantis dalykas prastuose maketuose – tai netaisyklinga kalba. Kuomet trūksta nors ir vieno kablelio ar kažkur svarbūs žodžiai parašyti netaisyklingai, su klaidomis – tai didžiulė gėda. Net jei manote, kad aplink žmonės nėra tokie raštingi, kad tai pastebėtų, vis tiek bus bent keleta, kurie tai matys, o ir pasakys kitiems. Tad savo nedideliam reklaminiam tekstui suredaguokite būtinai samdykite redaktorių. Šios paslaugos nebrangios, nepriklauso nuo to, kiek vienetų spausdinsite, o kokybę sukursite tikrai daug geresnę. Taigi, investuokite į tai, kas iš tiesų yra svarbu.

Kurkite universalius ir pritaikytus specialioms auditorijoms skelbimus

Svarbu nepamiršti, kad jūsų auditorijos skirtingais atvejais gali skirtis. Kažkas aktualu didmiesčio gyventojams, kažkas – kitų, regioninių miestelių žmonėms. Nors norite, kad būtų kuo taupiau, tai yra, vienodi, kartais labai išlošite, jeigu kažką padarysite adaptuodami skirtingoms auditorijoms, tuomet jūsų reklama bus efektyvesnė ir atsipirks kiekvienas investuotas į ją centas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *