4 patarimai verslo pradžiai internete

Entuziastingai pradedate savo internetinį verslą, bet gausybė informacijos apie tai kaip tai padaryti gali jus suklaidinti? Į pagalbą ateina SharkLinker, dalindamasis praktiniais patarimais šiame straipsnyje.

1. Nustatykite savo verslo kryptį
Pradedame nuo pagrindų. Norint, kad jūsų verslas augtų teisinga linkme, svarbu aiškiai nuspręsti, kokia yra jo kryptis.

Pirmasis svarbus klausimas yra: ar planuojate parduoti savo sukurtus produktus (D2C – tiesioginė prekyba), arba kita įmonės sukurtus produktus (B2C – verslas vartotojui)?

2. Komunikacijos strategija ir pirmųjų pardavimų skatinimo strategija
Ar jau pasiruošę pradėti pardavimus? Nepergyvenkite, viskas turi savo laiką! Tačiau svarbu sukurti veiksmingą komunikacijos strategiją, kuri trauktų klientus į jūsų verslą.

Verslo Pozicionavimas
Pradėkime nuo to, kas padaro jūsų verslą unikaliu. Naudojame naudingą April Dunford modelį, kuris padės jums išryškinti jūsų verslo stiprybes. Atsakykite į šiuos klausimus ir išskleiskite savo verslo pranašumus!

Verslo pradzia interneteKlientų Demografija
Suprantate savo vertę, puiku! Tačiau ar žinote, ką jūsų siūloma paslauga ar produktas gali padaryti? Svarbu nukreipti jį į tinkamą auditoriją pagal lytį, amžių, gyvenamąją vietą, šeimos statusą ir kitus demografinius faktorius.

Pirmasis Pirkimas
Atėjo laikas kalbėti apie pirmuosius pardavimus. Šiek tiek pašalinkime klientų baimę pasinaudojant bandomuoju laikotarpiu ar nemokamu mėginimu. Suteikite galimybę klientams išbandyti jūsų produktus su minimalia rizika. Tai puikus būdas sumažinti perkančiųjų traukinio baimę.

3. Kainodaros strategija
Svarbu laikytis dviejų svarbių taisyklių:

1. Visada paaiškinkite, kodėl jūsų produktai yra pigesni arba brangesni palyginus su kitais rinkos pasiūlymais. Aiškumas klientams užtikrins teigiamą įspūdį.

2. Stiprinkite savo vertės pasiūlymą klientams, o ne tik siekite būti pigiausiais rinkoje. Skirkite dėmesio klientų naudai ir kokybės didinimui.

4. Verslo plėtra
Vienalaikis daugelio skirtingų produktų pardavimas įvairiems klientų segmentams gali sukelti chaosą, o tai gali tapti pernelyg sudėtinga.

Mūsų siūlymas: pradėkite nuo vienos produktų kategorijos ir vieno segmento. Iš esmės, pasirinkite nišą ir užtikrinkite, kad jūsų produktai būtų kokybiški.

Kai jau įgyjate klientų pasitikėjimą ir lojalumą, galite pradėti įtraukti naujus produktų tipus. Kai antrasis produktas įsitvirtins ir bus gerai priimtas rinkoje, galite praplėsti savo asortimentą kitam klientų segmentui.

Plėtra į kitas šalis
Jei naujas klientų segmentas yra kitoje šalyje, turite atsižvelgti į kelis svarbius aspektus:

1. Kalbos barjeras: Nepamirškite, kad vietinė kalba ir klientų aptarnavimas yra labai svarbūs. Nustatykite, ar jūsų internetinė parduotuvė yra pasirengusi kalbėti suprantama kalba.

2. Pristatymo procesas: Naudokitės trečiosios šalies logistikos paslaugomis, jei norite palengvinti pristatymo procesą užsienyje.

3. Mokėjimai:** Suplanuokite, kaip tvarkysite mokėjimus iš užsienio klientų. Atlikite išsamią analizę ir pasirinkite tinkamiausią mokėjimo būdą.

4. Reklamos strategija: Prisitaikykite prie vietinės rinkos ir sukūrkite unikalios reklamos strategiją, kad išsiskirtumėte iš konkurencijos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *