Viena giliausias šaknis turinčių industrijų – grožio. Jau nuo seniausių laikų moterys skirdavo itin daug dėmesio savo išvaizdos puoselėjimui ir nuo pirmųjų to laikų šalyje pradėjo augti verslas, susijusias su tokių paslaugų teikimu. Šiai dienai grožio salonai, kartais paprastai dar vadinami kirpyklomis, sudaro itin reikšmingą mažmeninių paslaugų tiekėjų dalį ir per šias įmones kiekvienais metais prasisuka didžiuliai srautai lankytojų ir pinigų. Tačiau šalia kiekvienais metais vis sparčiau auga ir seserinę veikla – grožio klinikos. Taigi, kas daro vienas grožio klinikas geresnes už kitas – vienos pritraukia talentingiausius medikus ir aukščiausios klasės lankytojus, o kiti pasmerkti užsidaryti po metų ar kelių?

Grožio paslaugosVienas esminių faktorių – kompetencija. Kaip rodo pasaulinė statistika, grožio klinikose sisteminga kainų segmentacijapagal kokybę nėra efektyvi. Juk negalima teikti prastesnės paslaugos, t.y. padaryti mažiau estetiškai atrodantį galutinį variantą, mažiau patrauklią lankytojos kūno dalį vien dėl to, kad ši paslauga kainuoja mažiau. Taigi, jeigu visų grožio klinikų standartai yra aprašyti įstatymuose ir reglamentuoja minimalią paslaugų teikimo kokybę, išlieka svarbiausias klausimas – kas visgi sugeba virš tos kokybės išlipti aukščiau ir daryti itin sėkmingas intervencijas. grozio klinika Kaune Tautrimas sako – visa paslaugų sėkmė slypi medikuose. Šioje srityje dirbantys medikai turi savas specializacijas, tačiau jų išsilavinimas ir praktinė patirtis gali skirtis kaip diena ir naktis. Natūralu, kad ilgesnę patirtį ir išsamesnį išsilavinimą gavęs medikas bus darantis mažiau klaidų, jausis laisviau atlikdamas net ir sudėtingą grožio chirurginę intervenciją. Tarp medikų paplitęs skaičiavimo matas – sėkmingų operacijų skaičius. Nustebtumėtesužinoję, kad tarp kliniškai būtinų ir ligonių kasų finansuojamų operacijų net iki 10% operacijų laikomos nepilnai sėkmingomis. Nesuklyskite – tai nėra natūralus ir geras rodiklis, Didžiojoje Britanijoje egzistuoja visai kiti standartai – ten 1% procento perkopimas laikomas normų pažeidimu. Be abejo, grožio industrijoje kainos yra brangesnės, čia akivaizdžiai siekiama pelno, tačiau vis tiek operacijos sėkmė priklauso nuo daktarų kompetencijos. Ne kiekviena grozioklinika Kaune turi tokius patyrusius daktarus kaip Tautrimo klinika. Taigi, šį aspektą galėtume laikyti pirmuoju eilėje.

Kitas svarbus faktorius – rinkodara. Šiai dienai verslo aplinka yra itin grėsminga ir konkurencinga. Tik puikiai savo vertybes, idėja ir kainodarą išgryninę verslai gali tikėtis ilgalaikio ir tvaraus augimo. Standartine grozio klinika Kaune yra paprasta, remiasi lankytojais iš gatvės ir gyvuoja savo lokacijos dėka. Visgi, klinika gali būti daug paprastesnėje vietoje, jeigu jos darbuotojai atlieka tikslinę rinkodarą socialinėje medijoje ir internete – kaip rodo statistika, iki trečdalio lankytojų klinikų ieško būtent per internetą. Kitas svarbus momentas – internetinis puslapis. Pasak apklausas, vartotojai mėgsta gan minimalistinį puslapio stilių su galimybe paspausti nuorodas ir pasiskaityti plačiau. Šiai dienai interneto puslapio optimizacija gali kardinaliai pakeisti galutinius rezultatus – per diena puslapio lankomumas gali išaugti procentais, o konversijų skaičius pagerėti keletą kartų. Panašiais principais gyvena ir kitos giminiškos verslo šakos – pavyzdžiui, vis labiau ir labiau pastebima, kad standartinė odontologijos klinika nublanksta prieš tą, kuri vykdo tikslinę rinkodarą. Darant marketinginius veiksmus, būtina suprasti savo tikslinę auditoriją – galbūt tai pasiturinčios moterys, kurios nori matyti prabangą, gražius daktarus ir taip atrodančią pačia kliniką? Galbūt tai universali auditorija, kur vietą sau ras tiek vidutinės klasės šeima, tiek ir pagyvenę senoliai. Rinkodara socialinėjemedijoje vykdoma turinio rinkodaros principu – t.y. rašomas vertingas turinys, nebrukant prekinio ženklo ir kuriant vertę galutiniam vartotojui. Tokie straipsniai skaitomi, jie vertinami ir tikrai susidomėję pasižiūri į autorių – nenuostabu, kad tuomet jau autoriaus profilyje matosi, kad jis susijęs su įmone, vykdančia šią rinkodaros rūšį. Taigi, ar taikytumėte šiuos principus, ar naudotumėte reklamą ar kitus labiau pažengusius metodus, garantuojame, kad geras rinkodaros strategijos parinkimas gali padėti išlipti iš minios vienodų klinikų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *